Polityka prywatności i plików cookie

TONDA Sp. z o.o. ceni sobie prywatność użytkowników swej strony internetowej streetwear.com.pl (określanej dalej jako „Serwis”) i dlatego dokłada wszelkich starań aby ich dane osobowe były gromadzone i przechowywane w możliwie najbezpieczniejszy sposób.

I. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu jest spółka pod firmą TONDA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kryniczna 7, posiadająca NIP 1133157617, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001152677; e-mail: rodo@streetwear.com.pl, tel. (+48) 786 100 123, (określana dalej jako „Administrator”).
  2. Dane osobowe użytkowników Serwisu (określanych dalej jako „Użytkownicy” lub „Użytkownik”) przetwarzane są przez Administratora zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych (określanym dalej jako „Rozporządzenie”). Administrator przetwarza następujące rodzaje danych osobowych Użytkowników: imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego (w przypadku płatności dokonywanych przelewem tradycyjnym), numer identyfikacji podatkowej NIP (w przypadku Użytkowników prowadzących działalność gospodarczą).
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez Administratora jest świadoma, dobrowolna i wyraźna zgoda Użytkowników (w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych) lub wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, w szczególności w zakresie niezbędnym do wykonania umowy sprzedaży produktów oferowanych za pośrednictwem Serwisu lub do podjęcia, na żądanie Użytkownika, działań mających doprowadzić do zawarcia takiej umowy.
  4. Podanie danych osobowych przez Użytkowników jest dobrowolne. Skorzystanie z usług oferowanych w Serwisie wymaga jednak zindywidualizowania osób, dla których usługi te mają być świadczone. Dlatego też, podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym skorzystania z usług dostępnych w Serwisie, w szczególności złożenia zamówienia produktów oferowanych w Serwisie przez Administratora. Konsekwencją niepodania wymaganych przez Administratora danych osobowych jest brak możliwości skorzystania przez Użytkowników z usług dostępnych w Serwisie.
  5. Dane podawane przez Użytkowników są zbierane i wykorzystywane przez Administratora w celu:
    • wykonania umowy sprzedaży produktów oferowanych za pośrednictwem Serwisu oraz przedsięwzięcia, na żądanie Użytkownika, czynności mających doprowadzić do zawarcia takiej umowy z Użytkownikiem;
    • marketingu produktów i usług własnych Administratora, o ile Użytkownik wyraził na to zgodę;
    • kontaktu z Użytkownikiem, w tym także po wykonaniu umowy sprzedaży produktów oferowanych za pośrednictwem Serwisu, w szczególności w ramach postępowania reklamacyjnego.
  6. Użytkownicy zachowują anonimowość do momentu podania swoich danych osobowych w procesie składania zamówienia produktów oferowanych za pośrednictwem Serwisu lub w toku korzystania z innej usługi dostępnej w Serwisie (np. zapisu do newslettera Administratora).
  7. Dane osobowe Użytkowników mogą być ujawnione przez Administratora podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi, w zakresie niezbędnym do należytego wykonania tych usług. Podmioty te są zobowiązane do zachowania w poufności przekazanych im danych osobowych Użytkowników na podstawie umowy z Administratorem lub przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Ponadto, dane osobowe Użytkowników mogą być ujawnione przez Administratora organom publicznym, na podstawie i w granicach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego.
  8. Płatności elektroniczne – Tpay
    • W celu realizacji płatności za zamówienia w naszym sklepie internetowym korzystamy z usług operatora płatności Tpay, którego właścicielem jest Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań).
    • Podczas dokonywania płatności, Państwa dane osobowe (takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, numer rachunku bankowego, dane karty płatniczej, adres IP) są przekazywane do Tpay w celu obsługi i rozliczenia transakcji płatniczej. Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji płatności – brak ich podania może skutkować niemożnością zrealizowania zamówienia.
    • Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją płatności jest Krajowy Integrator Płatności S.A. (Tpay), który przetwarza dane zgodnie z przepisami RODO oraz ustawą o usługach płatniczych. Dane mogą być również przekazywane innym podmiotom uczestniczącym w procesie płatności, takim jak banki, instytucje płatnicze, organizacje kart płatniczych, a także uprawnionym organom państwowym w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
    • Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez Tpay znajdują się w Polityce Prywatności Tpay dostępnej na stronie www.tpay.com
    • Tpay nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Tpay można kontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@tpay.com.
  9. Realizacja zamówień i przekazywanie danych do platformy Furgonetka
    • W celu realizacji zamówień oraz wysyłki towarów, sklep internetowy korzysta z usług platformy Furgonetka, która umożliwia wybór i zamówienie usług kurierskich różnych przewoźników. W związku z tym, niezbędne dane osobowe Klienta (takie jak imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail) są przekazywane do Furgonetka Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, będącej operatorem platformy Furgonetka.pl, w celu prawidłowego wykonania usługi przewozu przesyłki.
    • Przekazywanie danych jest konieczne do realizacji zamówienia i wynika z zasad świadczenia usług przez Furgonetka oraz wybranego przewoźnika. Partnerzy (przewoźnicy) przetwarzają dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych oraz własnymi politykami prywatności.
    • Dane osobowe przekazywane do Furgonetka mogą być również udostępniane dalej przewoźnikom realizującym usługę kurierską, zgodnie z zakresem niezbędnym do wykonania usługi. Dane te nie są wykorzystywane w celach marketingowych bez wyraźnej zgody Klienta.
    • Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa wynikające z RODO, w tym prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, żądania ograniczenia przetwarzania, usunięcia lub przeniesienia danych, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    • W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Furgonetka można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@furgonetka.pl.
    • Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Furgonetka dostępne są w polityce prywatności serwisu Furgonetka.pl
  10. Wystawianie dokumentów księgowych – Fakturownia
    • W celu realizacji obowiązków księgowych oraz wystawiania faktur i innych dokumentów sprzedażowych, sklep internetowy korzysta z systemu Fakturownia, którego operatorem jest Fakturownia Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Juliana Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa).
    • W związku z wystawianiem faktur oraz innych dokumentów księgowych, dane osobowe Klientów (takie jak: imię i nazwisko, adres, numer NIP, adres e-mail, numer telefonu, dane dotyczące zamówienia) są przekazywane do systemu Fakturownia wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowego wystawienia, przesłania oraz przechowywania dokumentów księgowych.
    • Fakturownia przetwarza dane osobowe Klientów jako podmiot przetwarzający na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z przepisami RODO oraz własną polityką prywatności, dostępną na stronie: https://fakturownia.pl/polityka-prywatnosci.
    • Dane osobowe przetwarzane w systemie Fakturownia są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji obowiązków prawnych związanych z dokumentowaniem sprzedaży oraz prowadzeniem ewidencji księgowej.
    • Klientom przysługują prawa wynikające z RODO, w tym prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie wynikającym z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego.
    • Wszelkie pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z wystawianiem dokumentów księgowych można kierować na adres e-mail sklepu lub bezpośrednio do Inspektora Ochrony Danych Fakturownia (dane kontaktowe dostępne w polityce prywatności Fakturownia).
  11. Przetwarzanie danych osobowych w związku z integracją z platformą BaseLinker
    • W celu usprawnienia obsługi zamówień, zarządzania procesem sprzedaży oraz automatyzacji przekazywania danych między sklepem internetowym a platformami sprzedażowymi, sklep korzysta z integracji z systemem BaseLinker, którego operatorem jest BaseLinker sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, Plac Solny 15, 50-062 Wrocław.
    • W ramach integracji z BaseLinker, dane osobowe Klientów (takie jak imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, szczegóły zamówienia) mogą być przekazywane do systemu BaseLinker w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, obsługi płatności, wystawiania dokumentów sprzedaży oraz zarządzania wysyłką.
    • BaseLinker przetwarza dane osobowe wyłącznie na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z przepisami RODO oraz przy zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa, w tym szyfrowania komunikacji i regularnego tworzenia kopii zapasowych danych.
    • Dane osobowe mogą być przekazywane dalej wyłącznie podmiotom uprawnionym, takim jak firmy kurierskie, operatorzy płatności czy platformy sprzedażowe, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Każdy podwykonawca przetwarzający dane zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych gwarantujących bezpieczeństwo oraz poufność danych.
    • Okres przechowywania danych osobowych jest powiązany z celami przetwarzania oraz wymogami prawnymi – dane związane z realizacją zamówienia i rozliczeniami przechowywane są przez okres wymagany przepisami prawa podatkowego i rachunkowego, a pozostałe dane – do czasu cofnięcia zgody lub wyrażenia sprzeciwu, nie dłużej niż 6 lat od ostatniej aktywności.
    • Klientom przysługują prawa wynikające z RODO, w tym prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
    • Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych przez BaseLinker dostępne są w polityce prywatności BaseLinker pod adresem: https://baselinker.com/pl-PL/polityka/
  12. Przetwarzanie danych osobowych przez home.pl w komunikacji e-mailowej
    • W celu realizacji obsługi sklepu internetowego, w tym wysyłania wiadomości e-mail do Klientów (np. potwierdzenia zamówienia, informacje o statusie zamówienia, odpowiedzi na zapytania), korzystamy z usług hostingowych home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie, która udostępnia infrastrukturę serwerową oraz narzędzia do obsługi poczty elektronicznej.
    • Dane osobowe (takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, treść korespondencji) przetwarzane w ramach wysyłania wiadomości e-mail mogą być powierzane home.pl jako podmiotowi przetwarzającemu na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Home.pl przetwarza dane zgodnie z przepisami RODO oraz własną polityką prywatności, zapewniając odpowiednie środki techniczne i organizacyjne chroniące dane przed nieuprawnionym dostępem.
    • Dane osobowe wykorzystywane do wysyłki e-maili są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usług świadczonych przez sklep internetowy oraz w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy z Klientem. Dane te nie są przekazywane innym podmiotom, chyba że obowiązek taki wynika z przepisów prawa lub jest niezbędny do realizacji zamówienia.
    • Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody, jeśli przetwarzanie odbywa się na jej podstawie. Użytkownik ma również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych narusza przepisy RODO.
    • Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa lub do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń.
  13. Przetwarzanie danych osobowych przez dostawcę usług hostingowych Zenbox
    • Dane osobowe Klientów sklepu internetowego są przechowywane i przetwarzane na serwerach udostępnianych przez Zenbox sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dąbrowskiego 7, 42-200 Częstochowa. Zenbox pełni rolę podmiotu przetwarzającego dane na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z wymaganiami RODO.
    • Dane osobowe Klientów mogą być powierzane Zenbox wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji usług hostingowych, obsługi poczty elektronicznej oraz zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania sklepu internetowego. Zenbox zobowiązuje się do wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych osobowych oraz przetwarzania ich wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora danych, czyli właściciela sklepu.
    • Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, a następnie przez czas wymagany przepisami prawa lub do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
    • Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Zenbox można kontaktować się pod adresem e-mail: rodo@zenbox.pl.
  14. Newsletter – MailerLite
    • Sklep internetowy umożliwia zapis na newsletter, dzięki któremu użytkownicy mogą otrzymywać informacje o nowościach, promocjach oraz ofertach specjalnych. W celu realizacji wysyłki newslettera korzystamy z platformy MailerLite, będącej zewnętrznym dostawcą usług e-mail marketingu.
    • Podczas zapisu na newsletter wymagane jest podanie adresu e-mail. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do otrzymywania newslettera. W formularzach zapisu stosujemy rozwiązania zgodne z RODO, w tym wyraźną informację o celu przetwarzania danych oraz mechanizmy uzyskania zgody.
    • MailerLite, jako podmiot przetwarzający dane w naszym imieniu, może gromadzić i przechowywać takie informacje jak: adres e-mail, IP, lokalizacja, data i godzina zapisu oraz źródło zgłoszenia. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu wysyłki newslettera, analizy skuteczności kampanii oraz poprawy jakości usług.
    • Każda wiadomość newsletterowa zawiera link umożliwiający rezygnację z subskrypcji w dowolnym momencie. Użytkownik może także wycofać zgodę na przetwarzanie danych kontaktując się bezpośrednio ze sklepem. Po rezygnacji z newslettera dane użytkownika zostaną usunięte z listy subskrybentów.
    • Dane osobowe subskrybentów nie są udostępniane podmiotom trzecim, z wyjątkiem MailerLite, który przetwarza je na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych i zgodnie z własną polityką prywatności (dostępną na stronie: www.mailerlite.com/legal/privacy-policy.
    • Użytkownikom przysługują prawa wynikające z RODO, w tym prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  15. Dane osobowe Użytkowników będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania Danych osobowych; w przypadku przetwarzania danych osobowych w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży produktów oferowanych za pośrednictwem Serwisu okres ten będzie równy terminowi przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć w związku z taką umową, zaś w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych, Administrator może przetwarzać te dane do czasu odwołania zgody na ich przetwarzanie przez osobę, której dane dotyczą.

II. Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem ich danych osobowych

Każdy Użytkownik ma prawo do:

  1. żądania od Administratora dostępu do dotyczących go danych osobowych, w tym do uzyskania od Administratora kopii jego danych osobowych podlegających przetwarzaniu. Kopia taka będzie przekazana przy pomocy poczty elektronicznej, chyba że Użytkownik wyraźnie zażąda przekazania jej w inny sposób;
  2. żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących go danych osobowych, w zakresie w jakim są one nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w szczególności poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, jeżeli uzupełnienie takie nie pozostaje w sprzeczności z celem przetwarzania danych osobowych;
  3. żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących go danych osobowych, w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności w art. 17 Rozporządzenia;
  4. żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania dotyczących do danych osobowych, w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności w art. 18 Rozporządzenia;
  5. przenoszenia swoich danych osobowych, w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności w art. 20 Rozporządzenia;
  6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innych właściwych organów sprawujących nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych.

W przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych każdy Użytkownik ma także prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody następuje poprzez wysłanie przez Użytkownika wiadomości e-mail o cofnięciu zgody na adres: rodo@streetwear.com.pl.

Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

W przypadkach, w których przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się na innej podstawie niż: zgoda Użytkownika, konieczność wykonania umowy z Użytkownikiem lub podjęcia działań poprzedzających jej zawarcie, konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub konieczność ochrony żywotnych interesów Użytkownika albo innej osoby fizycznej, Użytkownik może w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych. Administratorowi nie wolno przetwarzać danych osobowych Użytkownika objętych sprzeciwem, chyba że wykaże on potrzebę przetwarzania tych danych osobowych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń albo innych ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania tych danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Użytkownika.

Niezależnie od powyższego, jeżeli celem przetwarzania danych osobowych jest marketing bezpośredni produktów lub usług własnych Administratora, Użytkownik ma prawo, w dowolnym momencie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na potrzeby takiego marketingu.

III. Pliki Cookie

  1. Cookie (tzw. ciasteczko) to plik tekstowy, który zapisywany jest na urządzeniu końcowym Użytkownika, na którym wyświetlono stronę internetową Administratora za pomocą przeglądarki internetowej. W plikach cookie nie są gromadzone informacje pozwalające na identyfikację osoby, a jedynie dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych.
  2. Pliki cookie wykorzystywane są przez Administratora w następujących celach:
    • weryfikacji Użytkownika składającego zamówienie w Serwisie;
    • zapamiętania zawartości koszyka Użytkownika;
    • zapamiętania preferencji Użytkownika w zakresie korzystania z Serwisu (np. wersji językowej Serwisu, waluty w której dokonywana jest płatność).
  3. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze typy plików cookie: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
    • Cookie „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
    • „Stałe” pliki cookie przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  4. Serwis wykorzystuje następujące rodzaje plików cookie:
    • niezbędne – pozostają na Twoim urządzeniu aż do opuszczenia Serwisu internetowego lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej),
    • funkcjonalne – pliki te zapewniają dostęp do konkretnych funkcjonalności działających w ramach Serwisu internetowego, które w przypadku ich dezaktywacji mogą być ograniczone, umożliwiają one również zapamiętanie wybranych ustawień,
    • cookie związane z osadzonymi usługami – funkcjonalne – pliki te zapewniają dostęp do konkretnych funkcjonalności działających w ramach Serwisu internetowego, umożliwiają one również zapamiętanie wybranych ustawień. Te pliki cookie umożliwiają stronie internetowej zapewnienie większej funkcjonalności i personalizacji. Mogą być one ustawione przez nas lub przez zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron internetowych. Jeśli użytkownik nie zezwoli na stosowanie tych plików cookie, niektóre lub wszystkie te usługi mogą nie działać prawidłowo,
    • wydajnościowe oraz inne – umożliwiają one utrzymanie lub poprawy działania usług dostępnych w Serwisie internetowym oraz ich optymalizację podczas konkretnej sesji,
    • analityczne – pliki cookie wykorzystywane do śledzenia interakcji użytkowników w Serwisie internetowym,
    • marketingowe – cookie wykorzystywane są w celu dopasowania do Twoich preferencji treści i form reklam wyświetlanych w sieciach reklamowych naszych partnerów, w tym
  5. Administrator w oparciu o pliki cookie może kierować reklamy do Użytkowników którzy odwiedzili Serwis, poprzez narzędzia reklamowe. Pliki cookie zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Administratorem reklamodawców.
  6. Serwis posiada podpięte kody usługi Google Analytics służące do zbierania danych statystycznych które pomagają udoskonalać witrynę.
  7. Użytkownik w ustawieniach przeglądarki internetowej może uzyskać informacje, w jaki sposób może zapobiec akceptowaniu nowych plików cookie przez przeglądarkę, w jaki sposób ustawić przeglądarkę, aby informowała o fakcie otrzymania nowych plików cookie oraz w jaki sposób można całkowicie wyłączyć możliwość przechowywania plików cookie na dysku twardym i jak zapobiec domyślnemu akceptowaniu plików cookie w danej przeglądarce.
  8. Użytkownik ma możliwość samodzielnego określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji gromadzonych w plikach cookie, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego urządzeniu końcowym (w szczególności ustawień przeglądarki internetowej) lub konfiguracji usługi.
    Poniżej przedstawiamy jak można zmienić ustawienia przeglądarek internetowych w zakresie rejestrowania plików cookie:
  9. W przypadku wyłączenia obsługi plików cookie zachodzi ryzyko, że niektóre funkcje lub usługi w Serwisie nie będą funkcjonować prawidłowo.

IV. Postanowienia końcowe

  1. Serwis może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy wyłącznie danych gromadzonych za pośrednictwem Serwisu.
  2. Niniejsza Polityka Prywatności w żaden sposób nie narusza, ani nie ogranicza postanowień Regulaminu świadczenia przez Administratora usług drogą elektroniczną, na podstawie którego Administrator prowadzi przy użyciu Serwisu sklep internetowy.

Koszyk

Brak produktów w koszyku.